Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową wideo

Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową wideo

Próbujesz stworzyć kampanię marketingową wideo, która przyćmi Twoją konkurencję? Marketing wideo przejął sposób, w jaki firmy i twórcy treści komunikują się z klientami. Jest to opłacalne, efektywne czasowo i jeden z preferowanych sposobów poznania produktu lub usługi. A marketing wideo nie wykazuje wkrótce oznak spowolnienia.

Większość marketerów dostrzegła siłę marketingu wideo. 86% firm używa wideo jako narzędzia marketingowego, a 93% marketerów, którzy używają wideo, twierdzi, że jest to ważna część ich strategii marketingowej. Jeśli Twoim celem marketingowym jest zwiększenie ruchu w witrynie, tworzenie reklam w mediach społecznościowych, kampanii e-mailowych i kampanii content marketingowych może być najlepszą opcją dla Twojej firmy. Dodatkowo Twoje filmy powinny być zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek .

Jak zaplanować następną kampanię marketingową wideo — miniatura CC

Jak więc stworzyć udaną kampanię marketingową wideo? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak Twoja firma może zaplanować kolejną kampanię marketingową wideo za pomocą bezpłatnego edytora wideo online. Możesz również zapytać o ofertę soul seed media.

1. Zdefiniuj swoje cele i filary marketingowe
Planując kampanię marketingową wideo, należy wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Jaki jest cel Twojego filmu? Czy chodzi o zwiększenie znajomości marki, wprowadzenie nowego produktu, zwiększenie sprzedaży w proporcjonalnym okresie? Twoje cele strategii marketingowej zwykle znajdują się pod trzema różnymi parasolami: świadomością, rozważaniem i działaniem. Rozbijmy je.

Świadomość

Wideo jest uważane za potężne narzędzie uświadamiające, ponieważ szybko przedstawia pomysły, wiadomości i emocje. Wideo jest niezbędne dla nowych firm, które nie mają jeszcze dużej liczby odbiorców lub nie znają podstawowego produktu lub usługi. Pomyśl o tym w ten sposób, jeśli nowo otwarte schronisko dla zwierząt umieści film wprowadzający na swojej stronie internetowej, wygeneruje to lepsze współczynniki konwersji, a film może ostatecznie zostać wykorzystany do innych kanałów.

Namysł

Etap rozważania jest wtedy, gdy Twoi odbiorcy są już świadomi produktu lub usługi, ale klienci nadal decydują, czy kupić, czy nie. Przed rozpoczęciem kampanii marketingowej wideo zastanów się, na jakim poziomie znajdują się Twoi klienci lub docelowi odbiorcy . Jeśli rozważasz cel Twojej kampanii marketingowej, reklama w przerywniku lub sześciosekundowy film mogą być odpowiednim wyborem. Reklamy w przerywniku mogą zwiększyć zasięg istniejącej kampanii i uzupełnić szerszy przekaz. W istocie marketing na etapie rozważań jest środkiem do celu.

Konwersja

Trzecim filarem marketingu wideo jest konwersja. W tym miejscu Twoja firma ma możliwość edukowania potencjalnych klientów na temat Twojej branży oraz sposobów rozwiązywania ich problemów lub zwiększania ich wartości. Zamiast tworzyć kolejną reklamę wideo, zapoznaj się z treściami edukacyjnymi, samouczkami i filmami instruktażowymi. Warto postawić również na filmy szkoleniowe Warszawa, które podniosą jakość usług.

Akcja

Reklamy wideo były kiedyś ukierunkowane na szerzenie świadomości marki, ale teraz coraz częściej stają się źródłem prawdziwych działań klientów. Samo umieszczenie wezwania do działania (CTA) w opisie reklamy wideo lub umieszczenie go jako przycisku w filmie może skłonić odbiorców do zakupu, zarejestrowania się lub kontynuowania.

Zatrzymanie

Retencja jest często pomijanym filarem strategii marketingowej firmy, ale jest to jeden z najważniejszych elementów. W jaki sposób Twoja firma może nadal zwiększać wartość życia klientów po ich zakupie? Dalsze wiadomości e-mail, często zadawane pytania, filmy edukacyjne i specjalne funkcje to proste i łatwe sposoby na zatrzymanie klientów.